Четвер, 25.04.2024, 12:10
Павлівська сільська рада
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 34
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2011 » Листопад » 1 » АНАЛIЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА
12:17
АНАЛIЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА

АНАЛIЗ

ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА

Розроблений на виконання та з дотриманням вимог статтi 8 Закону України „Про засади державної регуляторної полiтики у сферi господарської дiяльностi”та Методики проведення аналiзу впливу регуляторного акту, затвердженої Постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 11.03.2004р. № 308

Назва регуляторного акта: Проект рiшення виконавчого комiтету Павлівської сільської ради      «Про затвердження норм накопичення твердих побутових відходів в с.Павлів»

Регуляторний орган: виконавчий комiтет сільської  ради.

1.     Визначення проблеми.

Норми накопичення твердих побутових вiдходiв (надалі-ТПВ) були затверджені рішенням виконавчого комітету Павлівської сільської ради № 10 від 25.01.2010  р. « Про затвердження норм накопичення твердих побутових відходів для населення» За час дiї цього рішення змінився морфологiчний склад відходів, в основному за рахунок пластикових пляшок, упаковочної тари, розширився перелiк об”єктiв утворення ТПВ за рахунок охоплення більшого числа вулиць села  безконтейнерним методом збору.

Встановлено фактичні обсяги накопичення ТПВ на об”єктах їх утворення  (житлових багатоквартирних та iндивiдуальних будинках; органiзацiях, установах, пiдприємствах невиробничої сфери, соцiально-побутового призначення, тощо) за період 2010-2011 р.р.. За результатами аналізу були визначенi показники динамiки зростання обсягiв утворенняТПВ у с.Павлів  (за 2010 рік вивезено  425 м.куб.сміття, за  9 місяців 2011року 607 м.куб

 

2.Цiлi регулювання.

Прийняття даного рiшення має на метi:

• забезпечення якісного та безперебійного виконання послуг iз збирання та вивезення твердих побутових вiдходiв в необхiдних обсягах, виходячи з норми утворення ТПВ на розрахункову одиницю (одного мешканця  житлового будинку, одне мiсце в готелi, гуртожитку, 1м2 торгiвельної площо тощо);

• визначення обсягiв послуг iз збирання, вивезення, перероблення та утилiзацiї твердих побутових вiдходiв пiд час укладання договорiв та розрахункiв iз замовниками вiдповiдних послуг;

• покращення результатiв фiнансово-господарської дiяльностi пiдприємства,забезпечення беззбиткових показникiв роботи, вiдповiдно до вимог Господарського Кодексу України та ст.31 Закону України „Про житлово- комунальнi послуги” вiд 24.06.04р. №1875-IV.

3.Альтернативнi способи.

Альтернативними способами досягнення цiлей даного регуляторного акту можуть бути:

• Застосування мінімальних норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1070 від 10.12.2008 року як додаток до Правил надання послуг з вивезення побутових відходів.

Дане альтернативне рiшення являється неприйнятним, так як у данному нормативному документi наведена нижня межа значення норм i вони можуть використовуватись для орiєнтовних розрахункiв при проектуваннi схем санiтарної очистки, плануваннi господарської дiяльностi тощо.

• Для укладання договорiв на вивезення твердих побутових вiдходiв та фiнансових розрахункiв мiж перевiзниками i замовниками послуг з вивезення вiдходiв у населенних пунктах мають бути розробленi та затвердженi органами мiсцевого самоврядування мiсцевi Норми утворення ТПВ.

4.Механiзм розв’язання проблеми.

Даним регуляторним актом забезпечується збалансованість інтересів споживачів послугта підприємства:

• взаєморозрахунки за виконанi послуги iз збирання, перевезення  ТПВ, виходячи iз затверджених норм утворення ТПВ, в основу яких покладенi натурнi замiри фактичного їх утворення на об”єктах, дасть можливiсть покрити експлуатацiйнi витрати для пiдтримання в належному технiчному станi основні засоби, з метою забезпечення безперебiйного та якiсного виконання послуг з санiтарної очисткисела;                                                                                             • стабілiзується фiнансовий стан підприємства;

• суб”єкти господарювання, населення села отримають комплекс послуг з санiтарної очистки за зручними графiками обслуговування, якiсно та в  необхiдних обсягах, в результатi покриття витрат на виконання послуг.

Досягнення зазначених цілей можливе завдяки прийняттю запропонованого регуляторного акта, так як діючі норми накопичення твердих побутових відходів не відповідають фактичним обсягам і не дозволяють забезпечити належний санітарно-епідеміологічний стан села.

5.Обгрунтування можливостей досягнення визначених цiлей у разi  прийняття регуляторного акта.

Дане рішення передбачає:

• Встановити норми утворення твердих побутових вiдходiв по с.Павлів , якi будуть використовуватись пiд час укладання договорiв на надання послуг iз збирання та утилiзацiї твердих побутових вiдходiв з метою визначення обсягiв виробництва та реалiзацiї цих послуг.        Основним ризиком, який може негативно вплинути на дiю цього регуляторного акту,є подальше збiльшення обсягiв утворення вiдходiв на об”єктах, змiна номенклатури об’єктiв утворення ТПВ, iншi фактори, не врахованi у даному регуляторному актi.

Для попередження наслiдкiв буде здiйснюватись монiторинг факторiв у сферi поводження з ТПВ у с.Павлів  та законодавчої бази.                                                                                                                                    

При необхiдностi будуть вноситись змiни до регуляторного акта.

6.Визначення очiкуваних результатiв прийняття акта.

 

Аналiз вигод i витрат

Вигоди : Забезпечення обслуговування житлових будинкiв за погодженим графiком на вивезення  ТПВ, пiдвищення якостi обслуговування.                                                                                                               Витрати: Збiльшення витрат на оплату послуг з вивезення  твердих побутових відходів

7. Строк дiї акта.

Термiн дiї запропонованого регуляторного акта – 2011-2014 р.р., з можливiстю внесення  до нього змiн.

8. Показники результативності регуляторного акта.                                                                                            

У результаті впровадження регуляторного акта будуть дослiджуватись та вивчатись наступнi показники:                                                                                                                                                                                

• Розмiр надходжень до державного та мiсцевого бюджетiв.                                                                              

• Кiлькiсть суб”єктiв господарювання, населення села , на якi поширюється дане рiшення.                    

• Розмiр коштiв i час, що витрачатимуться суб”єктами господарювання, населенням при виконаннi вимог рiшення.                                                                                                                                                                                 

• Рiвень поiнформованостi суб”єктiв господарювання, населення мiста з основними положеннями акта.                                                                                                                                                                                                  

• Результати фiнансово-економiчної дiяльностi пiдприємства, рiвень прибутковостi чи збитковостi (за рiк та щоквартально).                                                                                                                                                               

• Рiвень вiдшкодування витрат на виконання послуг санiтарної очистки, доходами вiд надання послуг за даними нормами утворення ТПВ.                                                                                                                                 

• Показники якостi, кiлькiсть скарг на неякiсне надання послуг, незручностi обслуговування в часi та перiодичностi.                                                                                                                                                                  

Дiя регуляторного акту не впливає на кiлькiсть суб”єктiв господарювання та фiзичних осiб, на якi вiн поширюється, тому цей показник не буде застосовуватись при вiдстеженнi результативностi регуляторного акту.                                                                                                                                                             

8. Заходи з вiдстеження результативностi акта.

Результативність регуляторного акта буде відстежуватися щоквартально шляхом:                                       

• проведення аналізу звернень і скарг від мешканців села ;                                                                                

•проведення контрольних заходів (рейдів) по несвоєчасному вивезенню відходів ;                             

Заходи з базового відстеження результативності дії регуляторного акта – рішення виконкому сільської ради, будуть здійснюватися через рік після оприлюднення рішення, повторне – через рік та періодичне - раз на кожні три роки після закінчення заходів з повторного відстеження.

Переглядів: 610 | Додав: Pavliv | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Автострахування
Автострахування в с.Павлів тел.(097) 284-86-85
Пошук
Календар
«  Листопад 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz